29.12.2020 Öğretim Üyesi Alımı İlanı
Son Başvuru Tarihi: 13.01.2021
İçerik soru ve sorunları için :
Gazi Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı Akademik Personel Özlük Müdürlüğü:
202 24 34
202 24 58
personel@gazi.edu.tr
ÖNEMLİ NOT: https://personelilan.gazi.edu.tr adresi üzerinden yüklemiş olduğunuz belgelerin ve başvurunuzun kabul edilip edilmediğini ilgili sistemdeki sayfanızdan takip etmeniz gerekmektedir. Eksik veya hatalı evraklar nedeniyle red edilen başvurulara ilişkin ilgili belgelerin yeniden düzenlenerek sisteme girilmesi gerekmektedir. İlgili sistemdeki sayfanızda "Başvurunuz Kabul Edildi" ibaresini görmeden başvurunuz geçerli sayılmayacaktır.
Gazi Üniversitesi Rektörlüğünden
Öğretim Üyesi Alımı İlanı
Üniversitemiz birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve 657 Sayılı DMK 48. Maddesi hükümleri dâhilinde Öğretim Üyesi alınacaktır.
Covid-19 salgını kapsamında alınan tedbirlere istinaden tüm başvurular https://personelilan.gazi.edu.tr adresi üzerinden elektronik olarak alınacak olup şahsen veya posta yoluyla yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.
GENEL AÇIKLAMALAR:
- Başvuru süresi ilanın Resmi Gazete ’de yayın tarihi itibariyle 15 (On beş) gündür.
- Öğretim Üyesi kadrosuna başvuran adayların 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 5772 sayılı Kanunla değişik 23. , 24/e ve 26. maddelerinde belirtilen asgari koşulları sağlamış olmaları gerekir.
- Eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
- Doçent kadrosuna Profesörler, Doktor Öğretim Üyesi Kadrolarına Profesör ve kadro unvanı Doçent olanlar müracaat edemez.
- Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesine uygun olmayan başvurular kabul edilmeyecektir.
- Başvuruda istenen aşağıda belirtilen tüm belgelerin https://personelilan.gazi.edu.tr adresi üzerinden elektronik olarak yüklenmesi gerekmektedir.
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:
I) PROFESÖR kadrolarına başvuracak adaylar daimi statüde görev yapacak olup adaylardan istenen belgeler aşağıda belirtilmiştir.
- BAŞVURU DİLEKÇESİ: (http://personel.gazi.edu.tr/ adresindeki “Formlar” sekmesinde bulunan dilekçe), (İlgili sekmeden indirilecek dilekçe örneğinin, doldurulduktan sonra ıslak olarak imzalanması ve bu şekliyle taranarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- ÖZGEÇMİŞ VE YAYIN LİSTESİ: (Yayın listesinin de olduğu, YÖKSİS üzerinden indirilebilecek ilgili Özgeçmiş de sisteme yüklenebilir.)
- LİSANS, YÜKSEK LİSANS, DOKTORA BELGESİ: (Sadece, ilan açıklamasında lisans, yüksek lisans veya doktora mezuniyeti şartı istenen pozisyonlar için bu belge yüklenecektir. İlgili mezuniyet şartı aranmayan diğer pozisyonlar için bu belgenin yüklenmesine gerek yoktur. E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- FOTOĞRAF:(Güncel olmak kaydıyla, dijital ortamda bulunan vesikalık bir adet fotoğrafın veya fiziki vesikalık bir adet fotoğrafın taranarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- NÜFUS CÜZDANI SURETİ: (E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- DOÇENTLİK BELGESİ: (E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- HİZMET BELGESİ: (Sadece, Üniversitemiz dışında, herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi) bu belgeyi yükleyeceklerdir. Üniversitemiz içinden başvuru yapacakların bu belgeyi yüklemelerine gerek yoktur. E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMA KRİTERLERİ YÖNERGESİNE UYGUNLUK BEYAN FORMU: ((http://personel.gazi.edu.tr/ adresindeki “Formlar” sekmesinde bulunan form), (İlgili sekmeden indirilecek formun, doldurulduktan sonra ıslak olarak imzalanması ve bu şekliyle taranarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMA KRİTERLERİ DOSYASI: (Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesine uygunluk beyan formunda işaretlenerek sağlandığı beyan edilen ilgili kriter maddelerine ilişkin bilgi ve onaylı belge veya çıktılardan oluşan kriter dosyasının toplu halde sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- BİLİMSEL ÇALIŞMA VE YAYIN DOSYASI: (İlan açıklamasında deneyim şartı olan pozisyonlar için deneyim belgesi ile doçentlik sonrası yapılan bilimsel çalışma ve yayınlara ait bilgi ve belgelerden oluşan yayın dosyasının sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
II) DOÇENT kadrolarına başvuracak adaylar daimi statüde görev yapacak olup adaylardan istenen belgeler aşağıda belirtilmiştir.
- BAŞVURU DİLEKÇESİ: (http://personel.gazi.edu.tr/ adresindeki “Formlar” sekmesinde bulunan dilekçe), (İlgili sekmeden indirilecek dilekçe örneğinin, doldurulduktan sonra ıslak olarak imzalanması ve bu şekliyle taranarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- ÖZGEÇMİŞ VE YAYIN LİSTESİ: (Yayın listesinin de olduğu, YÖKSİS üzerinden indirilebilecek ilgili Özgeçmiş de sisteme yüklenebilir.)
- LİSANS, YÜKSEK LİSANS, DOKTORA BELGESİ: (Sadece, ilan açıklamasında lisans, yüksek lisans veya doktora mezuniyeti şartı istenen pozisyonlar için bu belge yüklenecektir. İlgili mezuniyet şartı aranmayan diğer pozisyonlar için bu belgenin yüklenmesine gerek yoktur. E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- FOTOĞRAF:(Güncel olmak kaydıyla, dijital ortamda bulunan vesikalık bir adet fotoğrafın veya fiziki vesikalık bir adet fotoğrafın taranarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- NÜFUS CÜZDANI SURETİ: (E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- DOÇENTLİK BELGESİ: (E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir. Doçentlik unvanının hangi aşamada (eser inceleme veya sözlü sınav) alındığının ayrıca belgelendirilmesi gerekmektedir. Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı Doçentlik Bilgi Sistemi üzerinden alınacak belgeler de geçerlidir. İlgili adayın başvuru dilekçesinde “doçentlik sözlü sınavına girmek istiyorum” tercihi varsa söz konusu belgelere ihtiyaç bulunmamaktadır.)
- HİZMET BELGESİ: (Sadece Üniversitemiz dışında, herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi) bu belgeyi yükleyeceklerdir. Üniversitemiz içinden başvuru yapacakların bu belgeyi yüklemelerine gerek yoktur. E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMA KRİTERLERİ YÖNERGESİNE UYGUNLUK BEYAN FORMU: ((http://personel.gazi.edu.tr/ adresindeki “Formlar” sekmesinde bulunan form), (İlgili sekmeden indirilecek formun, doldurulduktan sonra ıslak olarak imzalanması ve bu şekliyle taranarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMA KRİTERLERİ DOSYASI: (Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesine uygunluk beyan formunda işaretlenerek sağlandığı beyan edilen ilgili kriter maddelerine ilişkin bilgi ve onaylı belge veya çıktılardan oluşan kriter dosyasının toplu halde sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- BİLİMSEL ÇALIŞMA VE YAYIN DOSYASI: (İlan açıklamasında deneyim şartı olan pozisyonlar için deneyim belgesi ile bilimsel çalışma ve yayınların tamamına ait bilgi ve belgelerden oluşan yayın dosyasının sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
III) DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ kadrolarına başvuracak adaylar daimi statüde görev yapacak olup adaylardan istenen belgeler aşağıda belirtilmiştir.
- BAŞVURU DİLEKÇESİ: (http://personel.gazi.edu.tr/ adresindeki “Formlar” sekmesinde bulunan dilekçe), (İlgili sekmeden indirilecek dilekçe örneğinin, doldurulduktan sonra ıslak olarak imzalanması ve bu şekliyle taranarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- ÖZGEÇMİŞ VE YAYIN LİSTESİ: (Yayın listesinin de olduğu YÖKSİS üzerinden indirilebilecek ilgili Özgeçmiş de sisteme yüklenebilir.)
- LİSANS, YÜKSEK LİSANS, DOKTORA BELGELERİ: (E-Devlet üzerinden alınacak belgeler geçerlidir.)
- FOTOĞRAF:(Güncel olmak kaydıyla, dijital ortamda bulunan vesikalık bir adet fotoğrafın veya fiziki vesikalık bir adet fotoğrafın taranarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- NÜFUS CÜZDANI SURETİ: (E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- YABANCI DİL BELGESİ: (E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- HİZMET BELGESİ: (Sadece Üniversitemiz dışında, herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi) bu belgeyi yükleyeceklerdir. Üniversitemiz içinden başvuru yapacakların bu belgeyi yüklemelerine gerek yoktur. E-Devlet üzerinden alınacak belge geçerlidir.)
- AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMA KRİTERLERİ YÖNERGESİNE UYGUNLUK BEYAN FORMU: ((http://personel.gazi.edu.tr/ adresindeki “Formlar” sekmesinde bulunan form), (İlgili sekmeden indirilecek formun, doldurulduktan sonra ıslak olarak imzalanması ve bu şekliyle taranarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMA KRİTERLERİ DOSYASI: (Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesine uygunluk beyan formunda işaretlenerek sağlandığı beyan edilen ilgili kriter maddelerine ilişkin bilgi ve onaylı belge veya çıktılardan oluşan kriter dosyasının toplu halde sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- BİLİMSEL ÇALIŞMA VE YAYIN DOSYASI: (İlan açıklamasında deneyim şartı olan pozisyonlar için deneyim belgesi ile bilimsel çalışma ve yayınlara ait bilgi ve belgelerden oluşan yayın dosyasının sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
Başvuru Şartları
Propolis uygulamaları üzerine çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Periodontal tedavileri üzerine çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Stres ve retansiyon analizi üzerine çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Nanopartiküllerle, gıdada kontaminant analizi üzerine çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Sıkıştırılmış spin durumları konusunda çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Büyük Veri ve Veri Analitiği Konusunda çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Hesaplamalı Yaklaşım Testi üzerine çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Bilim Merkezlerinde Fizik Öğretimi üzerine çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Çoklu yetersizliği (Çoklu Engelliler) olan çocukların eğitimi üzerine çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Özel Eğitimde Aile Eğitimi üzerine çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Yabancı Dil Öğretim Metodları üzerine çalışmaları olmakBaşvuru Şartları
Doçentliğini Türkçe Eğitimi alanında almış olmak ve eğitim ile ilgili Avrupa Birliği Erasmus+ projeleri yapmış olmak.Başvuru Şartları
İnsansız hava aracı rotalama konusunda çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Yazılım Mühendisliği konusunda çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Yazılım Mühendisliği konusunda çalışmaları olmak.Başvuru Şartları
Yazılım Mühendisliği konusunda çalışmaları olmak.MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ
Doktor Öğretim Üyesi
1. DereceBaşvuru Şartları
Bulut Bilişimkonusunda çalışmaları olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ
Doktor Öğretim Üyesi
1. DereceBaşvuru Şartları
Bilgi Güvenliği veSiber Güvenlik konularında çalışmaları olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ
Doktor Öğretim Üyesi
1. DereceBaşvuru Şartları
Büyük Veri ve VeriAnalitiği konusunda çalışmaları olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ
Doktor Öğretim Üyesi
1. DereceBaşvuru Şartları
Nesnelerin İnternetikonusunda çalışmaları olmak.